Ut i solen!

Sol sol och sol, underbart väder joväst? Har legat ute halva dagen med bella och fanny, dödat oss med jordgubbar och stekt färgen är på g hehe. På fredag är det midsommar också weho! Natta vill ha med mig till västkusten, hur n i c e och kul skulle inte det vara? Men jag känner mig för seg och trött men ändå liksom. Hmm..

Hämtade ut ännu ett paket från hennes & mau förut också, det var mina kuddar och lite annat smått. Fick även hem ett paket från nelly idag också hähähä vad kan de vara? Visar senare för nu ska jag ut och mysa vidare med bella och LOOOOOVIS!


Måste bara säga att jag och min älskling har 8 månader idag.Tillsammans klarar vi allt och jag vet att vi kommer lyckas även om det har varit jobbigt den senaste tiden.. Men vi rullar mot det bättre nu och jag älskar dig över allt annat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0