Mysig dag på stan

Kom precis hem från min fina skogsvandring från coop (tusen smileys). Jag tänkte vara lite smidig och hoppa av när jag ändå var i närheten för att hämta mitt paket som tar sisådär 5 min.. När jag skyndar mig tillbaka till busshållsplatsen så kommer bussen om en timme (exakt) alltså lär jag ha missat den som gick precis? Så jag bestämmer mig för att vara duktig och vandra hem. I väskan har jag kanske 3 kg(?) dricka och i den andra handen har jag paketet med skorna och mobilen. Efter två minuter ångarar jag mig hårt att jag gick eftersom det var så jävla tungt och varmt. Självklart skulle det åka förbi kanske tjugo cyklister och tio bilar SAMT en kille med skate b a r a för att jag gick där ensam.

Annars så har min dag varit mysig. På förmiddagen låg jag ute och (sola), varje gång jag gick ut så försvann solen samtidigt som jag gick in så kom den tillbaka och så har vi hållt på. Tillslut tröttna jag och satt mig vid datorn. Andra halvan av dagen har jag myst med emelie och ida på stan. Kollat massa affärer och ätit på la baguette.

Nu ska jag ta en lååång dusch och göra mina fötter fina för imorgon är det midsommar weho. Grillning och mys med underbara vänner. Jag ska även baka en jordgubbstårta med maräng och massa gulligt. Snart kommer min pojke och myser med mig så nu måste jag sätta fart.



ps. Ida det här inlägget var för dig hehe puss


Kommentarer
Postat av: Ida

taaaack för inlägget :D hahaha mysig dag idaaag pöss

2010-06-25 @ 10:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0