Svaren på era frågor

Postat av: Lovisa
favoritoutfit?
favoritaffär?
hur många har du haft sex med?
är du kär just nu?
hur många gånger har du varit kär på riktigt?
varför tog det slut mellan dig o din kille?
hur många läsare har du varje dag?
hur sminkar du dig? (vad för smink + märken på sminket)
hur lång är du och vad väger du?
drömresemål?
hur fixar du ditt hår?
vilka bloggar läser du?

tack för en skitbra blogg!!

Hmm, det är olika från dag till dag beroende på mitt humör. Men converse och skinnjacka är väl iallfall det bästa just nu!? Hehe.
Hennes & mau eller bikbok.
Haha tyvärr men det är min ensak!
Oho knas fråga hehe. Jag kan ju inte säga att alla mina känslor är borta för den jag har varit tillsammans med i ett halvår, men alla känslor är inte heller riktigt där som dom brukade vara. Så kär och kär vet jag inte riktigt..
En gång har jag varit kär på riktigt!
Som i de flesta förhållanden, det funkade inte helt enkelt. Synd att folk ska behöva komma emellan och fucka upp det fina man kan ha med någon annan.. Men tyvärr är det ju så världen funkar.
Det är helt olika faktiskt beroende på hur många inlägg jag lägger upp per dag, men från 60 till 115 ungefär.


Detta smink använder jag mig utav:
Foundation från loreal (tunn hinna bara för att få det finare fördelat med id)
ID mineral
Rouge från Make up store (Posh)
Ögonskugga från Maybelline, använder då bara de två färgerna i mitten
Maskara från Maybelline
Ögonbryns penna från HM och kan lova att den är bäst
Svart kajalpenna från Lancome

Jag är 1,65 och väger ca 53 kg.
Thailand skulle ju vara mysigt eller också new york.
Inte på något speciellt sätt, använder mig av plattången ibland bara och sedan utsläppt annars toffs.
Kenzas.se rikauteliggare.devote.se modetrumman.se/filippalund nyheter24.se/modette/carolinelundh och alla mina vänners bloggar också såklart!

Tack själv för dina frågor =)


Hur lång är du och vad väger du fina människa?
Ca 1,65 och 53 kg


Postat av:therese
varför är du så bra? <3
För att du e så bra älskling. Snart tar vi studenten så då e vi bäst tillsammans! <3


Postat av: pernilla
kanske lite känslig fråga, men vart är din pappa? du bor väl bara med din mamma som jag har förstått det?
Ja, jag bor bara med min fina mamma och har gjort det hela mitt liv. Min mamma och pappa var inte tillsammans då jag kom till världen utan de gick ifrån varandra innan det.



Postat av: J
det är slut mellan dig och killen va?
Ja de är det


hur kan du ha pengar till så mkt? :o

trivs du i örebro? tycker du de är en bra stad?

snäälla du, lägg ut fler outfits, jag får sjukt mycket inspiration från dig verkligen. lägg upp hur du kläär dig om dagarna! :D
Jag har mitt studiebidrag och pengar kvar från när jag har jobbat och så får jag pengar från min mamma då jag behöver.

Klart jag trivs i örebro hahahah.. Nej men jag tycker om örebro även om folket snackar en del.
Oj hehe tack så mycket. Det ska jag börja göra!


favvo låtar ? :)
Just nu? Isåfall de jag la upp på bloggen igårkväll


Postat av: carro
Har du en ny kille på g?
Nej


Postat av: Mallis
Hej sexig ;)
Jag undrar varför du är så jävla awesome Bäcker?
Puss vaa!
Shoo sexii hahahha. Varför är du så jävla gosig för bebis? Puss!


vad planerar du att göra efter studenten :)?
Efter studenten har jag praktik ett halvår. Sedan ska jag ut och jobba sen lever jag livet weho! Blir nog utomlandsresor och massa annat gott skulle jag tro hehe


Postat av: m.k
vart jobbar din mamma och pappa?
och är de slut mellan dig och din kille?
Min mamma jobbar inom hemtjänsten, innan det jobbade hon som frisör. (för er som undrar eftersom jag brukar skriva att hon ska klippa och färga mitt hår)
Ja.


Postat av: frida
Hej :) Undrar lite om din studentklänning - tycker den är sjukt fin! Men iaf.. Vad har du för bh-storlek(syftar mest på att du sa att den va stor där haha)?
Är den lagom i storleken? Hur lång är den från baksidan nedåt?
Hoppas det är okej med alla frågor men jag funderar på att beställa och vill då veta säker:D
Just det, vilken storlek tog du?
Hey, åh tack vad kul att du tycker det! Den sitter om den vill men eftersom jag kommer röra mig ganska mycket så ska jag sy in den lite upptill. Hade dock ingen bh under då jag provade den eller på bilden som jag tog. Jag ska försöka hitta någon bh som passar under eftersom den är rätt annorlundra framtill så passar det inte med en vanlig bh. Då kommer den också sitta bättre under skulle jag tro.

Jag har storlek 8 på klänningen. Den sitter bra och är lagom i längd. Ca 62 cm från ryggen och ner. Jamen självklart bara fråga på om det är något mer du undrar över =) Hoppas du fick dina svar!


var kmr du från? är du hel svensk? eller spansk eller nåt :P
Jag är helsvensk haha!


Postat av: zena
hur mkt älskaaaaaaar du din zooziana från skala 1 till 10 :D hihi
Helt klart en 10 min lilla godisbit :*


Postat av: sara
vad har du för jeansstorlek?
24/25


Postat av: Emmelie
Hej jag undrar vilket smink du använder? du har sån himla fin hy
Oh tack. Om du går upp så ser du vilket smink jag använder.


jag undrar vilken din favoritfärg på kläder är och vilket ditt favoritplagg är?
För det mesta har jag svart eller vitt på mig men också andra färger. Har nog ingen sådär favoritfärg på kläder hehe. Mitt favoritplagg, hmm..


hur många har du haft sex med?
vem är du allra bästaste vän? du får bara välja en
Min ensak sorry, haha. Jag har många fina vänner som står mig riktigt nära. Så det är svårt att säga bara så där. Men de som står min närmast är emma ljung och emelie espinoza. Kan inte välja en utav dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0