16:39

Nu har jag svarat på era frågor och jag hoppas ni fick svar på det mesta som ni undrade över annars är det bara att fråga på. Det tog en aning lång tid kan jag lova haha. Just nu sitter jag här och försöker fixa ett app store konto men inte fan går det bra. Någon som vet hur man gör kanske?

Samtidigt som jag fixar med det så kollar jag hennes & maus nyheter. Mums villsäga! Nej nu ska jag ta och laga lite mat och sedan försöka få över emma hit och få fix med plugget!


Bjuder på några bilder från härom dagen då vi var och myste hos bellisen





Kommentarer
Postat av: z

HAHAHAAH beeellaas fejja e inte åå leka med

ses snart btw BAABY OM NÅGRA TIMMAR, IDS IDS IDS IDS

10*<33

2010-05-14 @ 04:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0