Mini weekend!

Sitter just nu på tåget till Göteborg med fina vänner! Vi köpte med oss Saigon och en massa gott som vi sitter och äter på. Tar ca tre timmar så något måste vi ju fördriva tiden med, och då är väl mat perfekt höhö. Vi kommer hem på söndag igen!

Btw så vet jag inte vart mitt flyt har tagit vägen, har haft otur i nästan en vecka nu wtf liksom? Beställde två klänningar från Nelly i måndags, dem skulle komma idag, kom dem? Nope. Beställde även en från chicy som jag visat innan, dock var den inte alls som på bild.. Synd! Så jag har haft liiite panik idag, meen en timme innan vi skulle röra oss mot tåget så hitta jag den perfekta nyårsklänningen! Den är lila! My flow is back ;)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0