15 Februari

Jag har haft fullt upp på jobbet dem senaste dagarna. Igår var det så sjukt sjukt mycket folk eftersom det var alla hjärtans dag. Det var folk i butiken ifrån klockan halv tre till nästan halv sju hela tiden. Tror aldrig jag har jobbat så snabbt och hårt som igår, trodde att det skulle vara något liknande som på nyår då jag också jobbade men det var ingenting iskillnad ifrån igår. Efter jobbet gick jag och älskling ut och åt mat på efesos!

Idag efter jobbet har jag bara myst med mamma eftersom jag inte hann med det igår. Hon hade lagat favorit maten tacos haha. Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och hoppas att vakna upp imorgon med lite tröttare ansikte och sedan rulla mot jobbet. Efter det blir det bio mys med Mathilda! Vilken film vi ska se vet vi inte riktigt ännu men det visar sig imorgon. Så vi hörs då, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0