Halsduk med luva

Godmorgon där!

Idag skiner solen ute dock är det -16 grader så det är ju riktigt kallt. Det är iallfall sjukt skönt att få vara ledig i några dagar och hinna med det man har lust med. Just nu sitter jag bara och kikar runt lite på datorn och har allmänt tråkigt. Har inga planer alls för idag men det kanske också kan vara skönt?

Jag är på jakt efter en halsduk med luva men jag hittar det ingenstans. Vet att det fanns på lindex förut men det var ett tag sedan. Hur mysigt skulle det inte vara att ha en till skinnjackan och våren? En fin natur eller gräddvit vill jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån?

2011-02-23 @ 16:06:02
Postat av: Emelie

Dessa kommer ifrån Lindex, tror dock inte att de finns kvar...

2011-02-23 @ 18:56:01
URL: http://embackers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0