1 Februari

Just nu sitter jag med täcket runt om mig och fryser ihjäl. Även fast jag precis har hoppat ur badkaret med kokhett vatten, jag tror jag börjar bli sjuk. Eller jag är ju redan sjuk men det håller på och bli mycket värre. Min röst är så hes att jag knappt kan prata men det går. Hela dagen på jobbet har jag gått runt och hostat och det är ju väldigt kul när man tar emot kunder..

Nu ska jag trösta mig med att klicka hem ID och lite annat gott som jag har varit utan alldeles för länge nu. Finns också en parfym jag vill ha, hmm kanske jag ska klicka hem den också när jag ändå är igång. Sen ska jag nog krypa ner i sängen framför någon bra film! Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0