I want to say I lived each day, until I die

För första gången på länge så känner jag mig riktigt lycklig. Allt går såå bra nu! Jag gillar mitt jobb såå mycket och jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt, yes i do! Inatt hade jag besök av mina två fina vänner Mathilda och Jouline. Vi var på bio och såg Breaking dawn, good damn vad bra den var! Sedan gick vi hem till mig och delade säng, varmt och mysigt hehe. Imorgon börjar jag kl ett men vid nio ska jag på möte så där försvann min sovmorgon.. Men den tar jag igen i helgen då jag är ledig!




                                                 Life is a gift, don’t take it for granted
                                                       Don’t look back and ask why,
                                                      look forward and ask why not!


Kommentarer
Postat av: M

Bor du i egen lägenhet :)? Skulle vara kul att se lite hur du inrett!

2011-12-01 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0